Naša recenzia z nákupného portálu

Avatar Tomáš H.
05.06.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rýchla kúpa, platba, dodanie a aktivácia systému Skutočný Retail produkt, bez problémov sa dá opätovne aktivovať po preinštalovaní systému, na rozdiel od konkurenčných jednorázových licencií za podozrivo nízku cenu. Spoľahlivý predajca, ochotný poradiť cez telefón Jednoduchý návod na inštaláciu a aktiváciu
Celkový názor:
Dávnejšie som kupoval aj MS Office, maximálna spokojnosť s produktmi, sú to skutočné Retail verzie, ktoré môžete preinštalovať a opätovne aktivovať koľko krát chcete aj po roku bez problémov. Mal som predinštalovaný Windows 10 na skúšku, keď som si overil, že všetko na mojom notebooku funguje, do pár minút som mal kúpený a aktivovaný Windows. Predajca bol ochotný poradiť cez telefón aj cez víkend podvečer, čo mi ušetrilo kopu času, takže nemám čo vytknúť. Rodine som už medzitým kúpil viacero produktov Office aj Windows, zakaždým všetko prebehlo bez problémov.
Avatar Irena V.
14.11.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
S nákupom som veľmi spokojná. Objednaný tovar som využívala už do 48 hodín od objednávky.
Avatar Marek P.
14.08.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlo a bezproblemovo
Avatar Dusan K.
13.07.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
spoľahlivosť
Slabiny:
pri produktoch na e-shope by mohol byť uvedený EAN kód
Avatar Peter V.
03.07.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Cena Rýchlosť Predávajú originálne licencie čo sa o iných hlavne lacnejších konkurenčných stránkach nedá povedať.

Reklamácia

Pokiaľ reklamujete váš produkt, vypíšte dokument: Reklamačný protokol. Pre čo najrýchlejšie vybavenie vašej reklamácie, musia byť všetky údaje vyplnené správne.

  • Je potrebné vyplniť, vytlačiť a podpísať zvlášť formulár ku každej jednej reklamácii. Vytlačený, podpísaný, naskenovaný/odfotený formulár nám zašlite elektronicky info@digisoft.sk .
  • Neprijímame vrátenie produktu zaslané k nám na dobierku.
  • Dodávateľ licencie sa zaväzuje vyriešiť reklamáciu v prospech zákazníka v čo najkratšom možnom čase ale najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tejto reklamácie a produktov v nej popísaných.
  • Neprijímame reklamácie produktov starších ako 2 roky odo dňa ich dodávky zákazníkovi.

Pred zaslaním Reklamačného dokumentu si riadne  prečítajte jeho obsah a VOP (Všeobecné  obchodné podmienky). Ďakujeme!

Odstúpenie od zmluvy

Akýkoľvek u nás zakúpený produkt je možné vrátiť a obdržať zaplatenú sumu naspäť ak daný produkt nebol aktivovaný. Táto možnosť je obmedzená na 14 dní odo dňa doručenia produktu. Pokiaľ si prajete vrátiť produkt, vyplňte formulár pre Odstúpenie od zmluvy. Pre čo najrýchlejšie vybavenie vašej reklamácie, musia byť všetky údaje vyplnené správne.  

  • Je potrebné vyplniť, vytlačiť a podpísať zvlášť formulár ku každému jednému odstúpeniu. Vytlačený, podpísaný, naskenovaný/odfotený formulár nám zašlite elektronicky info@digisoft.sk .
  • Neprijímame vrátenie produktu zaslané k nám na dobierku.
  • Dodávateľ licencie sa zaväzuje vyriešiť odstúpenie v prospech zákazníka v čo najkratšom možnom čase ale najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tohto odstúpenia a produktov v ňom popísaných.
  • Zakúpené produkty môžu byť zákazníkom vrátené maximálne do 14 dní odo dňa ich doručenia.  

Pred zaslaním dokumentu k Odstúpeniu si pozorne prečítajte jeho obsah a VOP (Všeobecné  obchodné podmienky). Ďakujeme!

Ako dlho trvá proces reklamácie/odstúpenia?

Reklamácia bude vyriešená najneskôr do 14 dní od dátumu prijatia dokumentu, pokiaľ sa obe strany vzájomne nedohodli inak.  To je podmienené správne vyplneným formulárom a konzultáciou s našou technickou podporou.  

Budem o zmene stavu mojej reklamácie informovaný?

O stave reklamácie vás informujeme e-mailom alebo telefonicky. Každú reklamáciu sa snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie.

Kto zaplatí náklady na vrátenie produktu?

Pri elektronických licenciách by nemali vznikať náklady na vrátenie. Pokiaľ i tak nastanú pri vrátení produktu dodatočné náklady a vaša žiadosť na reklamáciu bude oprávnená, pokryjeme tieto náklady na základe dôkladnej evidencie (účtenka z pošty atď.).